piątek, 6 stycznia 2012

Some things to do...

Od niedawna nie mam czasu oderwać się od książek. Studia studiami, ale u mnie to już przesadzają z tą Biotechnologią. Nic, tylko się uczyć. Taka nauka, którą obecnie praktykuje na nic się nie zda. Wszystko robię pod to, żeby tylko zdać i mieć z głowy kolosa. Biotechnologa to ze mnie nie będzie. Nie potrafię masy informacji przetworzyć tak, aby wszystko zmieściło m się w głowie... czasem wydaje mi się, że gdzieś tam w głowie już coś mi nie działa.Albo wrażenia po teście.. -Ej? przecież to wiedziałam <nie napisałam>  Też tak macie?

Jest super promocja na buty z dash44.pl - 50% na całą kolekcję do 12 stycznia! Sama kupiłam buciki, pochwalę się nimi, gdy je dostanę;)

Parę inspiracji na dobranoc... :)

<pochodzą ze strony weheartit.com>                       




Co myślicie o futerku na ostatniej stylizacji? Byłam w stanie kupić mój rozmiar w H&M w barwach szarości, ale jednak się nie zdecydowałam. Jestem dziewczyną delikatnie przy kości i niską, Wydawało mi się, że za bardzo mnie pogrubia. Kocham Yeti, świetnie wyglądają w każdej stylizacji, zawsze dodają jej elegancji i wyrazu. Za to zdecydowałam się na zakup na allegro futerka, za 62zł na licytacji:


Co o nim myślicie? (zdj. z aukcji)
Dobranoc!





1 komentarz:

  1. Biotechnologia? współczuję! :D.
    Nawet niezły;).
    Nie chcę siebie reklamować, jednak zareklamuję ;p.zapraszam na konkurs. Do wygrania płaszcz river island o wartości 399 zł;). Pozdrawiam lovagex3.blogspot.com ;).♡

    OdpowiedzUsuń